الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

عروسک قشنگمون النا

محرم 92 (اولین محرم النا)

1392/8/16 2:52
نویسنده : مامان سحر
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ماه محرم رسیده پارسال این موقع ها شما تو دلم بودی و من بد جوری ویار داشتمسبز

امسال النا کوچولوی ٦ ماهه من قراره تو مراسم شیر خواران حسینی شرکت کنه

اینم لباسات های محرمت

این پلیور رو مامان جون برات خریده سربند رو هم چند روز قبل برات خریدیم

این پیرهن و پاپوش رو هم من برات بافتم

 فردا صبح با بابا میریم خونه مامانی تا جمعه با مامانی ببریمت مصلی چند روزی نیستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرناز خاله آرسن جون
16 آبان 92 18:15
خیلی ممنونم بابت پیام قشنگتون خدا براتون حفظش کنه خیلی نازه دخملی لباسهای ماه محرمش هم خیلی نازه دستتون درد نکنه
سعیده مامان آنیسا
17 آبان 92 12:26
خوش به حالت التماس دعا اونجا بری یه حال و هوای دیگه داره منم هرسال آنیسارو میبردم اما امسال قسمت نشد
میترا
18 آبان 92 18:41
چه لباس نازی خودتان بافتید
مامان خاطره
28 آبان 92 2:06
آفرین به مامانی با سلیقه.
نیلوفر/مامانه روژینا
30 آبان 92 2:43
عزیزم لباسات خیلی قشنگ هستند.انشالله که در پناه امام حسین موفق وسلامت باشی و شیر مامانو بخوری و دله مامانو نشکنی. البته روژینا دله منو شکوند و شیر منو نخورد اما شما اینکارو نکن عزیزم مامانی گناه داره .انشالله وقتی خودت مامان شدی میفهمی چقدر لذت بخشه که به بچت شیر بدی. میدونم مامان سحر چه حسی داره.النا جونم نا امیدش نکن.سحر جون درکت میکنم برای ما مامانایی که اینقدر احساساتی هستیم خیلی سخته که بچه ها اینکارارو میکنن. انشالله همه چی همونطور بشه که دوست داری