الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

عروسک قشنگمون النا

دلم گرفته عشق کوچولوی مامان

1392/8/15 15:52
نویسنده : مامان سحر
209 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته عشق کوچولوی مامان دارم داغون میشم

 

کاش از اول شیر نداشتم لذت شیر دادن

 

به تو رو نمی چشیدم

 

الان با شندین این حرف ها داغون نمیشدم

 

تو هم ندونی خدا میدونه چقدر عاشقتم جونم به خنده هات بنده

 

وقتی من هر بار با درست کردن شیر خشکت انقدر داغون میشم

 

انگار دارم برا خودم زهر درست میکنم چرا باید

 

از اینو اون بشنوم که گناه داره حیونیه بچه س شیر خودتو بده

 

میایم خونه گرسنت میشه بغلت میکنم شیر بدم بهت تو اصلا

 

لب نمیزنی انگار چندشت میشه انگار من غریبه ام انگار تو

 

نبودی که دوماه فقط شیر منو خوردی

 

از وقتی شیر نخوردی انقدر گریه کردم چشام کلی ضعیف شده

 

ولی این شیر لعنتی خشک نمیشه چند روزی شر شر میرزه صبح

 

که پاشدم جام خیس خیس بود فکر کردم عرق کردم دیدم نه

 

بوی شیر یاد همچنان در حال جاری شدن بود

 

وقتی عکسای کوچولوییت رو که داری شیر میخوری

 

میبینم داغون میشم

 

وقتی میبینم کسی بچه شو شیر میده دلم ضعف میره

 

هر کاری که شنیدم امتحان کردم و فقط دوروز اثر داشت

 

یه شب خیلی گریه کردم و خوابم برد و خواب بابامو دیدم

 

گفت چرا گریه میکنی شکر کن پول شیر خشک رو داری

 

بچت سیره

 

خستم نمیدونم چیکار کنم دیگه طاقت گریه هم ندارم به هر دری

 

که زدم حضرت رباب رو به لبای تشنه اصغرش قسم دادم

 

از خدا خواستم که شیرم رو بخوری چه نظر هایی که نکردم

 

برات قهرم از خدا قهرم

 

همه میگن تو سیدی بچه امام حسینی خدا حرف تو زود میشنوه

 

ولی چرا نشنید چرا حضرت  عباس که النا رو از اون

 

خواستم و یه هفته نشده بهم کادو داد الن صدامو نمیشنوه

 

چرا کسی به داد گریه های من مادر نمیرسه

 

خدایا به لبای تشنه آقا امام حسین قسم میدم تا حاجتموندی

 

دست از دعا برنمی دارم

 

درسته بنده خوبی برات نوزده ساله 

 

 خیلی از حرفات رو گوش نکردم

 

درسته که یه رکعت نماز ندارم

 

ولی خدایا بچه بودم نفهمیدم غلت کردم

 

همه اشتباهامو جبران میکنم خودت حاجتمو روا کن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه مامان وانیا
15 آبان 92 15:55
سلام عزیزم مگه النا چند وقتشه که شیر تو رو نمی خوره آخه من چند نفر و دیدم که بچه هاشون تو 2 یا 3 ماهگی اینجوری شدن اما دکتر گفت طبیعیه اصلا نباید به فکر جایگزین(شیرخشک)باشی چون بالاخره وقتی خیلی گرسنه بشه سینتو میگیره من آن لاین هستم اگه سوال داشتی
سعیده مامان آنیسا
15 آبان 92 17:48
عزیزم آنیسا هم بیشتر از 4ماه شیر منو نخورد در عوض هم بعش شیر خشک میدادم هم غذا زیاد خودتو ناراحت نکن منم غصه میخوردم که آنیسا اگه شیره منو نخوره به من وابسته نمیشه ولی حالا اینقدر بهم وابسته شده که خدا میدونه پس غصه نخور
مامان خاطره
28 آبان 92 2:13
الــــــــــــــــهی سحر جون نکن اینجوری با خودت!! نا شکری نکن عزیزم. خدا رو شکر رشد النا جون تا حالا خوب بوده. درکت میکنم عزیزم بچه ی برادر منم همینطوره ولی خانومش شبا که خوابه به زور بهش میده اونم فقط یک یا دو وعده .خیلی از بچه ها تو این سن بازیگوش میشن و خدا رو شکر کن که دو ماه اول که مهمتر بوده شیر خودت رو خورده.
نیلوفر/مامانه روژینا
30 آبان 92 2:38
عزیزم غصه نخور سعی خودتو بکن انشالله که بازم شیرتو میخوره. روژینا هم شیر منو از 3 ماهگی به بعد نخورد منم خیلی غصه خوردم خیلی گریه کردم هنوزم که یادم میوفته گریم میگیره. اما من زیاد شیر نداشتم .همیشه میگم شاید به این دلیل بوده که شیرمنو نخورد اما شما اگه شیر داری سعی کن.انشالله که بخوره.
الهام مامان سلنا
20 اردیبهشت 93 14:37
وای با خوندن متنت گریم گرفت سلنا هم یه هفته اول شیر منو نخورد خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی گریه کردم خیلی اون روزا داغون بودم ولی خوب الان میخورخ میدونم چی میگی اون یه هفته یکی از آشناهامون اومد و به سلنا شیر داد و من هر بار که میدیدم اون به دخترم شیر میده و دخترم نمیتونه شیر منو بخوره گریم میگرفت البته علت اینکه دخترم اوایل شیر منونمیخورد این بود که روزنه های سینم بسته بود و بعدش شکر خدا با کمک شیر دوش برقی بازش کردیم عزیزم اصلا غصه نخور الان بیشتر بچه ها شیر خشک میخورن من خودم با وجود اینکه شیر خودمو به دخترم میدم از 2 ماهگی تا 6 ماهگی کنار شیر خودم بهش شیر خشک هم میدادم چون با شیر خودم وزن نمیگرفت از 6 ماهگی که غداش کمکی رو شروع کردم شیر خشک رو قطع کردم متاسفانه ما مادرا فکر میکنیم اگه شیر خودمون رو ندیدم در حق بچه ظلم کردیم ولی مادری به شیر دادن نیست خیلی شیر خودشونو دادن ولی متاسفانه مادر خوبی نبودم عزیزم با اجازه لینکتون میکنم روی ماه النا جون رو ببوس ببخش اگه پستم طولانی شد