الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

عروسک قشنگمون النا

عید غدیر و سومین سالگرد عروسی مامان و بابا

1392/8/9 22:41
نویسنده : مامان سحر
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم عیدت مبارک قلب درسته بابایی سید نیست ولی خوب من سیدم و تو هم جمعه ها

سید محسوب میشی لبخند خانوم کوچولوی مامان عیدت مبارک  این اولین سالی هست که سالگرد

ازدواجمون  رو کنار دختر گلمون جشن میگیریم امروز به ما ثابت شد که زندگی به تو معنی نداشت

از خدا به خاطر چنین کادوی با ارزشی که تو دستامون قرار داد صد هزار با متشکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

انجمن پاتوق من و تو
2 آبان 92 14:42
سلام دوست عزیز وقت بخیر وب عالی دارید خدا تمام کوچولوهای عزیز زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه دوست عزیز انجمنی دارم خوشحال میشم از بازدید کنید مایل بودید عضو بشید بیا از من و تو ما بسازیم انجمن پاتوق من و تو www.patoghmanoto.ir به امید روز های بهتر
الهه(مامان یاسان)
8 آبان 92 23:59
سلام سحر جونم میبینم که تو هم به درد من دچار شدی
اما خوب کاری کردی منم مجبور شدم به خاطر فامیلها وب یاسانم رو رمز دار کنم
خوب عیبی نداره دوست جونم
راستی چه میکنی با النا جونم دخملمون که مامان کوچولوش رو اذیت نمیکنه؟؟؟!!!
دوستم اگه دوست داشتی برام رمز بزار

نه خیلی بچه بی آزاریه فقط برا خودش بازی میکنه
نیلوفر/مامانه روژینا
10 آبان 92 16:04
مامانی عیدتون مبارک.البته شرمنده که با تاخیر تبریک میگم.اخه درگیر تولد روژینا بودم.خوشحال میشم بهمون سر بزنی.با عکسهای تولدت اپ هستیم.
مامان سویل و اراز
11 آبان 92 15:21
سلام دوست عزی از ینکه مهمون وبلاگمون بودین ممنونم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
مامان خاطره
28 آبان 92 2:23
تبریک میگم مامانی و بابایی النا جون از خدا میخوام سالیان سال در کنار هم سالم و شاد و موفق باشید و سایه ی پر مهرتون رو سر دختر خوشگلتون باشه