الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

عروسک قشنگمون النا

یک روزگی

1392/4/28 12:47
نویسنده : مامان سحر
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

بلخره به دنیا اومدی و الان که برات می نویسم ٣٩ روز سن داری

تا الان نتونستم برات بنویسم چون تا ٢٦ روزگی خونه مامانی بودیم تا امروز هم

خونه مامان بابات بودیم که خونه هیچ کدوم اینترنت برقرار نبود

که برات بنویسمکلافه

١٩ خرداد ساعت ٨:٥٠ دقیقه به دنیا اومدی و شدی دختر یکی یدونه ما

این هم اولین عکست بغل مامانی

اولین دیدار من و دخترم

خیلی دخمل شکویی بودی من با بخیه ها نمیتونستم بشینم

تو هم همش می می میخواستی

اولین شب زندگیت تو بیمارستان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه قنبری
28 تیر 92 3:35
ماشالله خدا حفظش کنه
سودابه
28 تیر 92 10:51
النا جونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا تو خانمی کن و بهش رای بده کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
مامان خاطره
10 مهر 92 18:10
وای خدای من!!!!! مبارکه سحر جون ماشاا... خیلی نازه دخترت. عزیزم خیلی خوشحالم که به خوبی و خوشی زایمان کردی و النا ی عزیزمون اومد بغل مامان و بابای مهربونش. از طرف من دستای دختر گلت رو ببوس